11.02.2019

Szybkie Pytanie

Uszanowanko Kochani!

Zabrałam się za porządkowanie plannera i jak tak patrzę, to niektóre rozdziały będą miały powyżej 20 stron, lub będą wielowątkowe (około 15 scen).

I tutaj zwracam się do Was z pytaniem: czy wygodniej Wam będzie, jeżeli taki rozdział podzielę na dwie części, czy zostawić jako jeden, długi post?

Wydaje mi się, że byłyby one wstawiane tego samego dnia lub z jednodniową przerwą (to nie będzie dotyczyło rozdziałów, które według planu miały być podzielone na dwie części).

Także wypowiadajcie się, jak myślicie, że będzie Wam wygodnie, bo tutaj chodzi o komfort Waszego czytania.
23 lutego ogarnę wszystkie opinie i 24 w Proroku Niecodziennym napiszę, jak to będzie z naprawdę długimi rozdziałami. :)

Buziaki! :*
SBlackLady

6 komentarzy:

  1. Hejho! :D

    A ja to powiem, że sama nie wiem, jak wolę :O

    Z jednej strony nie przeszkadza mi, że publikujesz tak długie rozdziały <3 Ja uwielbiam bardzo długie notki, więc jestem bardzo szczęśliwa, że takowe się pojawiają u Ciebie :D
    Też nie mam problemu z wielowątkowością postu, bo często komentuję na bieżąco, by nic nie przeoczyć i nie pominąć :)

    Z drugiej jednak... Jakbyś publikowała te posty w dwóch częściach, to moje serduszko także by się cieszyło, bo byłoby takie złudne wrażenie, że jest tego więcej :O :D

    Także powiem wprost, że nie wiem, ale moje serduszko tak czy inaczej będzie się radowało, ilekroć coś wstawisz <3

    PS Widzę, że zaczęłaś ćwiczyć cierpliwość jak ja, bo dodatek gotowy, a trzymasz go dla siebie :D ;P

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aloha! :D
      Dzięki za opinię :) Wstępnie rozmawiałam wcześniej o tym z Liką i w sumie ona była za jednym postem, ale wczoraj przy tych planach złapałam się za głowę, że mam tak dużo do napisania w tak małym czasie (w końcu to tylko jeden rozdział!), dlatego poczekam jeszcze na inne głosy stałych Czytelniczek. :)

      Jeszcze przez jakiś czas będę mocno zwalniała z tym wstawianiem, bo tęsknię za tym, jak rok temu miałam kilka postów napisanych "na zaś" i do tego dążę :) No i mam szczegółowe plany do 59 rozdziału, a dalej pustka, więc też muszę wziąć kartkę, długopisy i zaplanować, a potem to przepisać do kompa. :/

      Wyobraź sobie, że Caroline potrzebowała butelki piwa, żeby się skończyć :D
      Wejdzie o czasie, nawet jeżeli przed nim uda mi się skończyć *55*, bo już zaczęłam pracę nad nim i teraz mam luźniejsze dwa dni, więc skupię się porządnie na pisaniu.
      No i Robert, ale to będzie przyjemność go pisać <3

      Także widzimy się najpierw u Ciebie 20.02, a potem u mnie :D

      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Ja odpowiem krótko i treściwie - wolę trochę krótsze notki, bo czytam je głównie na telefonie, nie mam możliwości komentować na bieżąco, a jak jest wyjątkowo długi wpis i czytam go na części (trochę rano, bo nie mogę się powstrzymać, w przerwie między wykładami i resztę wieczorem, bo wcześniej nie zdążyłam) to często zapominam, co dokładnie się wydarzyło i przez to moje przemyślenia w komentarzach są trochę powierzchowne :/ cokolwiek zrobisz, będzie okej, ale skoro pytasz, to takie jest moje zdanie �� postaram się jeszcze dziś przeczytać i skomentować ostatni rozdział, bo dopiero skończyłam sesję i mam pierwszy dzień luźniejszy ��
    Do zobaczenia pod nowym wpisem ❤
    Drama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :) Już myślę, jak to umiejętnie zaplanować i patrzę jak to było w ostatnich rozdziałach. :)

      Mam nadzieję, że z sesji wracasz z tarczą, a nie na niej :)
      Ciesz się luzem i zbieraj siły na kolejny semsetr! :D
      No i liczę, na jakąś (choćby malutką) nowość u Was :)

      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Hej,
    Ja wolę krótsze, ale zrób tak, jak dla ciebie jest dobrze!

    Buziaki❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :)
      Kolejna osoba utwierdza mnie w przekonaniu, że dzielenie notek będzie dobrym rozwiązaniem. :D

      Buziaki! :*

      Usuń

Cześć Drogi Czytelniku!
Jeśli przeczytałaś/eś rozdział, podziel się ze mną swoją opinią i uwagami.
Przyjmuję konstruktywną krytykę – ale pamiętaj, żeby zachować kulturę wypowiedzi.
Jedna obelga, to jeden smutny labrador!

Masz jakieś pytania?
Czegoś nie pamiętasz lub nie do końca wiesz, co autorka miała na myśli?
Zapytaj o to w komentarzu – SBlackLady zawsze odpisuje!

KATHERINA (78) JESSICA (68) SYRIUSZ (67) JAMES (63) LILY (62) JANE (54) DORCAS (50) REMUS (47) ANGLIA (42) WILLIAM (42) ADALBERT (40) PAUL (38) TOBIAS (37) ZAKON FENIKSA (35) AUROR (31) MOODY (29) HOGWART (25) BONES (21) CHARLUS (20) DUMBLEDORE (19) AUSTRALIA (18) DOREA (18) MEADOWS (17) ŚMIERCIOŻERCY (15) POTTEROWIE (14) PARKESOWIE (13) CAROLINE (12) KURSY (11) MISJA (11) DAGNY (10) MCGONAGALL (10) INNE SZKOŁY (9) LISTY (9) ORGANIZACJA (9) informacja (9) LARS (8) PAESEGOOD (8) ROBERT (8) ELIZABETH PRONTON (7) TORIN (7) WAKACJE (7) REGULUS (6) ŚWIĘTA (6) ANN (5) HENRY (5) ROSJA (5) SNAPE (5) STANY ZJEDNOCZONE (5) VOLDEMORT (5) WALKA (5) 18+ (4) CLARE (4) GREGORY (4) OKLUMENCJA (4) PATRONUSY (4) POJEDYNEK (4) STEPHANIE (4) ŚLUB (4) ANDROMEDA (3) HUNCWOCI (3) KARTNEY'OWIE (3) MECZ (3) QUIDDITCH (3) BEATRISHA (2) IMPREZA (2) LAGERE (2) MICK (2) OIGHRIG (2) PIERWSZA WOJNA CZARODZIEJÓW (2) WIELKANOC (2) FRANCJA (1) HOGSMEADE (1) JACK (1) JULIETTE (1) KONKURS (1) NOC DUCHÓW (1) OWUTEMY (1)
Theme by Lydia | Land of Grafic