31.12.2018

Podsumowanie roku 2018


Dziękuję Wam bardzo za ten rok.
Opublikowałam 22 rozdziałów oraz 6 dodatków.
Ten rok zdecydowanie jest moim najlepszym rokiem w historii :)
Życzę sobie, żebym w 2019 roku miała około 24 rozdziałów (po 2 na miesiąc).
Luty był moim najlepszym miesiącem, bo opublikowałam wtedy 2 rozdziały i 4 dodatki, co daje ładny wynik 6 postów.
Wrzesień niestety nie był dla mnie łaskawy i wtedy nie opublikowałam żadnego rozdziału.

Dziękuję Wam bardzo, za to, że jesteście i tak się wczuliście w to opowiadanie. Tak naprawdę tworzycie je razem ze mną, bo Wasze sugestie są dla mnie bardzo ważne. Nawet chyba nie zdajecie sobie sprawy z tego, jak niektóre plany głównych bohaterów się pozmieniały dzięki Wam. :)
Mam nadzieję, że w tym samym składzie (albo i większym) dotrwamy do końca opowiadania. :)
Wasze zdrowie!



Szczęśliwego Nowego Roku!
Wasza SBlackLady :*

6 komentarzy:

  1. Jestem świeżo po lekturze ostatniego rozdziału i nie mogę się doczekać kolejnego!
    Chciałabym wiedzieć co ze świętami, Kathy i Willem ale najpierw przykry temat Remusa będzie :(
    Aż się o niego martwię i jestem ciekawa jak pociągniesz temat.
    Mam tylko pytanie: o co chodzi z Nienaruszalną Dwudziestką Ósemką? Bo chyba przespałam ten temat.
    Dobra, bla bla bla, do siego roku, sukcesów, weny i czasu na to co najważniejsze!
    :D ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszanowanko!
      W przyszłym rozdziale nie będzie sceny z perspektywy Remusa, ale na pewno przyjaciele poruszą jego temat. Będzie scena ze Świąt i niestety wpierdolu wtedy nie będzie :p
      Co do Nienaruszalnej... to zacytuję stronę http://pl.harrypotter.wikia.com
      "Nienaruszalna Dwudziestka Ósemka (ang. Sacred Twenty-Eight) — grupa czarodziejów składająca się z dwudziestu ośmiu rodów czarodziejów czystej krwi.

      Lista nazwisk została umieszczona w Skorowidzu Czystości Krwi, by "pomóc takim rodzinom w utrzymaniu statusu krwi"."
      Dziękuję bardzo :*
      Samych sukcesów i dużo radości!
      :*

      Usuń
  2. A ja dopiero w tym roku tu dołączyłam! :O Więc w przyszłym roku życzę Ci duuuuużo weny i czasu na pisanie dla swoich fanów-czytelników :D Ale także wszystkiego dobrego w życiu prywatnym <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję takich wyników! Ten rok zapowiadasz naprawdę fantastycznie - nic, tylko czytać!
    Pozdrawiam ❤
    Drama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic nie zapowiadam! :) Chciałabym bardzo, żeby tak było, ale mam pewien problem, o którym wspomnę w najbliższym Proroku Niecodziennym, jak już w końcu skończę 53.

      Dziękuję bardzo! :*
      Buziaki!

      Usuń

Cześć Drogi Czytelniku!
Jeśli przeczytałaś/eś rozdział, podziel się ze mną swoją opinią i uwagami.
Przyjmuję konstruktywną krytykę – ale pamiętaj, żeby zachować kulturę wypowiedzi.
Jedna obelga, to jeden smutny labrador!

Masz jakieś pytania?
Czegoś nie pamiętasz lub nie do końca wiesz, co autorka miała na myśli?
Zapytaj o to w komentarzu – SBlackLady zawsze odpisuje!

KATHERINA (78) JESSICA (68) SYRIUSZ (67) JAMES (63) LILY (62) JANE (54) DORCAS (50) REMUS (47) ANGLIA (42) WILLIAM (42) ADALBERT (40) PAUL (38) TOBIAS (37) ZAKON FENIKSA (35) AUROR (31) MOODY (29) HOGWART (25) BONES (21) CHARLUS (20) DUMBLEDORE (19) AUSTRALIA (18) DOREA (18) MEADOWS (17) ŚMIERCIOŻERCY (15) POTTEROWIE (14) PARKESOWIE (13) CAROLINE (12) KURSY (11) MISJA (11) DAGNY (10) MCGONAGALL (10) INNE SZKOŁY (9) LISTY (9) ORGANIZACJA (9) informacja (9) LARS (8) PAESEGOOD (8) ROBERT (8) ELIZABETH PRONTON (7) TORIN (7) WAKACJE (7) REGULUS (6) ŚWIĘTA (6) ANN (5) HENRY (5) ROSJA (5) SNAPE (5) STANY ZJEDNOCZONE (5) VOLDEMORT (5) WALKA (5) 18+ (4) CLARE (4) GREGORY (4) OKLUMENCJA (4) PATRONUSY (4) POJEDYNEK (4) STEPHANIE (4) ŚLUB (4) ANDROMEDA (3) HUNCWOCI (3) KARTNEY'OWIE (3) MECZ (3) QUIDDITCH (3) BEATRISHA (2) IMPREZA (2) LAGERE (2) MICK (2) OIGHRIG (2) PIERWSZA WOJNA CZARODZIEJÓW (2) WIELKANOC (2) FRANCJA (1) HOGSMEADE (1) JACK (1) JULIETTE (1) KONKURS (1) NOC DUCHÓW (1) OWUTEMY (1)
Theme by Lydia | Land of Grafic